Communiceren met volle aandacht! In hoeverre bent u zichzelf bewust van de manier waarop u communiceert met anderen? Komt u over bij anderen zoals u wilt dat u overkomt? Niet alleen de inhoud van de boodschap is van belang, maar ook de manier waarop u de boodschap overbrengt. Denk aan uw houding en de manier van spreken. Deze vormen van communiceren hebben een grote invloed op het overbrengen van uw verhaal. Het is altijd goed om de spiegel voor te houden want bij zelfreflectie gaat het om zien, herkennen en handelen. Zo komt u er achter wat uw aandachtsgebieden zijn en waar uw kracht ligt. Of het nu gaat om leidinggeven of klantgericht communiceren, in ieder gesprek stemt u af op uw gesprekspartner(s) om het gewenste resultaat te bereiken.
- Functioneringsgesprekken voeren
- Inspirerend Coachen
- Interviewtechnieken
- Inwerken van nieuwe medewerkers
- Klantgericht telefoneren
- Leiding geven
- Omgaan met klachten en weerstand
- Sollicitatietraining
- Telefoontraining Basis
- Telefoontraining inbound
- Telefoontraining outbound
- Training voor receptiemedewerkers