Met de Mistery Service van Ellisense kunt u uw organisatie op de volgende punten laten toetsen:
- Bereikbaarheid
- Communicatieve- en verkoop vaardigen van uw medewerkers
- Correspondentie
- E-mail contact
- Klantgerichtheid
- Kwaliteit
- Service
- Uitstraling
Uw doelstelling is ook de doelstelling van Ellisense. De Mistery Service geeft u inzicht in de kwaliteiten en de aandachtsgebieden binnen uw organisatie op het gebied van de in het overzicht genoemde punten.
Mystery Service heeft een positieve uitwerking op uw klanten en op uw omzet!
Deze Mystery Service kan op verschillende manieren worden ingezet. Wanneer u wilt weten hoe uw medewerkers uw klanten ontvangen dan biedt Ellisense de mogelijkheid voor een Mystery Visit aan uw organisatie. Wilt u weten hoe uw klanten telefonisch te woord worden gestaan en of zij klantgericht worden geholpen dan is een Mystery Calling een uitstekend middel om dit te toetsen.
Mystery e-mailing wordt veel ingezet wanneer u wilt weten hoe uw medewerkers via de e-mail met klanten en gasten communiceren.
De Mystery Service van Ellisense wordt vaak ingezet voorafgaand aan een trainingsprogramma. Op die manier sluit een training in alle gevallen naadloos aan op de praktijksituatie en wordt er ingespeeld op de aandachtsgebieden die voor uw organisatie van toepassing zijn.
Natuurlijk kunt u deze Mystery Service ook inzetten wanneer u behoefte heeft aan professioneel en onafhankelijk advies om uw kwaliteit en service te optimaliseren.
Na afloop van de Mystery Service ontvangt u van Ellisense een verslag met daarin een uitgebreide toelichting van alle contactmomenten. In het verslag staat duidelijk omschreven hoe de klant en gast een contact met uw organisatie heeft ervaren. Ook leest u in het verslag wat de pluspunten zijn binnen uw organisatie en wat de aandachtsgebieden zijn. Daarnaast adviseert Ellisense waar nodig en brengt de vaardigheden van u en uw medewerkers graag naar een hoger niveau.
Is uw interesse gewekt? Bel 06 – 24 40 38 66 of mail naar info@ellisense.nl